.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وحشت شدید اصلاح طلبان از حضور دوباره احمدی نژاد ؛
هرکس از تکرار احمدی نژاد تنش نلرزد، شرف ندارد!
شمال نیوز : عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی وضعیت اصلاح‌طلبان را در سراسر کشور مطلوب توصیف کرد و گفت: در مراکز استان وضعیت از تهران بهتر است و در شهرستان‌ها وضعیت از مراکز استان هم بهتر است......

شمال نیوز : مرعشی درباره تمایل بخشی از حاکمیت به تکرار دولت نهم و عدم استقبال از قدرت گرفتن اصلاح‌طلبان گفت: اگر کسی از تکرار دولت‌های نهم و دهم، تنش نلرزد و متاثر نشود یک ایرانی با شرف نیست.

سیدحسین مرعشی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا٬ درباره جلسات شورای مشورتی گفت: آقای خاتمی نقش بی‌بدیلی در جبهه اصلاحات دارند و برای اینکه این نقش را کامل کنند با بعضی شخصیت‌های سیاسی داخل و خارج احزاب مشورت می‌کنند.

عضو شورای مرکزی کارگزاران سازندگی افزود: در کنار آن یک کمیته راهبردی برای انتخابات به وجود آمده است که هدف آن تدوین و تبیین سیاست‌های انتخابات در دوره دهم است که این سیاست‌ها مدت‌هاست به اطلاع شورای هماهنگی و احزاب و گروه‌های خارج از شورای هماهنگی مثل نیروهای نزدیک به دکتر عارف و مجمع روحانیون رسیده است.

مرعشی با اشاره به فعالیت شورای راهبردی در استان‌های مختلف کشور گفت: به جز هفت استان، در بقیه استان‌ها شورای راهبردی اصلاح‌طلبان شکل گرفته است که دربرگیرنده احزاب، افراد موثر اصلاح‌طلب و نمایندگان ادوار آن منطقه و مدیران سابق اصلاح‌طلب است.

مرعشی با اشاره به اینکه کار سازماندهی نیروهای اصلاح‌طلب بر عهده شورای راهبردی است، گفت: درباره شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب هم کمیته انتخابات آن تشکیل شده که تعدادی از اعضای کمیته انتخابات آن در شورای راهبردی حضور دارند.

وی با اشاره به تصمیم جدید شورای هماهنگی گفت: با تصویب این نظر در شورای راهبردی که به زودی نهایی و ابلاغ می‌شود راهکار جدیدی برای رسیدن به ائتلاف و ادامه مبارزات سیاسی و انتخاباتی اتخاذ می‌شود که دربرگیرنده شورای هماهنگی و شورای راهبردی به صورت همزمان خواهد بود.

عضو شورای مرکزی کارگزاران گفت: راهکار نهایی در راه است اما هنوز جزئیات آن را اعلام نمی‌کنم تا از سوی خود اعضا اعلام شود.

وی با اشاره به اینکه این پیشنهاد از سوی یکی از دبیران کل احزاب عضو شورای هماهنگی و شورای راهبردی مطرح شده است، گفت: همه منتظر نهایی‌شدن این فرآیند هستیم و در صورت نهایی شدن از طریق رسانه‌های همسو این مطلب رسانه‌ای خواهد شد.

مرعشی درباره ممنوع‌الخبری سخنان خاتمی گفت: اصلاح‌طلبان سال‌هاست با محدودیت خو گرفته‌ و عادت کرده‌اند در این شرایط محدود هم به مردم خدمت کنند٬ ولی هیچ محدودیتی نمی‌تواند حضور اصلاح‌طلبان در عرصه سیاسی را تحت تاثیر قرار دهد.

مرعشی با اشاره به اینکه رفع موانع روندی دارد که باید طی شود، خاطرنشان کرد: بی‌اعتمادی‌هایی در مجموعه خانواده انقلاب بروز و ظهور کرده و همه هم در این بی اعتمادی مقصر بودند اما صرف نظر از اینکه چه جریان و اشخاص و نهادی در این بی اعتمادی سهم بیشتری داشتند، باید گفت که این اختلافات با منافع کشور و منافع مردم و منافع نظام هم راستا نیست.

این عضو شورای مرکزی کارگزاران٬ ایران را کشور در حال توسعه‌ای معرفی کرد که کارهای روی زمین مانده زیادی دارد و در عرصه فرهنگ و سیاست و اقتصاد و اجتماع با مشکلات واقعی و سختی مواجه است و حل و فصل این مشکلات از دست مدیران توانا و لایق و انسان‌های اهل گذشت و مدارا و انسان‌های کارآفرین و سازنده برمی‌آید.نمی‌توان کار کشور را بدون استفاده از منابع انسانی پیش برد.

مرعشی تاکید کرد: به عنوان فردی که در مدیریت‌های مختلف کار کرده و مسئولیت داشته است این تشخیص را دارم که اگر همه نیروهای کشور با تمام ظرفیت در صحنه باشیم و مدیریت کشور بتواند همه بردارها را با هم هماهنگ کند باز هم کشور با کمبود نیروی انسانی کارآمد مواجه خواهد بود و این برای کشور یک نقص به شمار می‌رود.

مرعشی با اشاره به اینکه باید به تدریج روحیه جذب جایگزین روحیه دفع شود و روحیه تعامل به جای تقابل در دستور کار قرار بگیرد گفت: اینکه امروز آقای خاتمی ممنوع‌التصویر می‌شود و از فعالیت منع شود، ایشان ضرر نمی‌کند بلکه کشور ضرر می‌کند که از اعتبار رئیس جمهور سابق کشور نتوانسته برای پیشبرد کارها استفاده کند و از این دست ضررها در کشور فراوان داریم و خروجی این ضررها تعداد بالای بیکاران و افزایش مفاسد در کشور و حضور افراد نالایق در پست‌های مدیریتی است که در نهایت زندگی مردم شیرینی خود را از دست خواهد داد.

مرعشی درباره ضرورت تعامل بیشتر اصلاح‌طلبان با حاکمیت گفت: بزرگترین قدم را اصلاح‌طلبان در خرداد 92 برداشتند. آنها با وجود همه محدودیت‌ها ، با یک گذشت و سینه‌ای فراخ و علی‌رغم رنجیدن آقای خاتمی و رد صلاحیت آقای هاشمی بار دیگر وارد انتخابات شدند و در همان میدانی که نظام رقابت را به رسمیت شناخته بود، دست به انتخاب زده و سرنوشت کشور را عوض کردند.

وی افزود: برداشت اصلاح‌طلبان این بود که با این اقدام هوشمندانه، نهادهای حاکمیتی متوجه علاقمندی اصلاح‌طلبان به چارچوب‌های نظام می‌شوند. ما معتقدیم فرمایشات رهبری در دعوت از همه جریان‌های سیاسی برای حضور در انتخابات و فعالیت جناح اصلاح‌طلب علی رغم همه محدودیت ها، کشور را از یک پرتگاه بزرگ نجات داد.

مرعشی درباره تمایل بخشی از حاکمیت به تکرار دولت نهم و عدم استقبال از قدرت گرفتن اصلاح‌طلبان گفت: اگر کسی از تکرار دولت‌های نهم و دهم، تنش نلرزد و متاثر نشود یک ایرانی با شرف نیست.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی وضعیت اصلاح‌طلبان را در سراسر کشور مطلوب توصیف کرد و گفت: در مراکز استان وضعیت از تهران بهتر است و در شهرستان‌ها وضعیت از مراکز استان هم بهتر است.

وی با اشاره به تدوین سیاست‌های کلی در شورای راهبردی اصلاح‌طلبان گفت: تصمیم‌گیری درباره انتخابات هر حوزه انتخابیه توسط اصلاح‌طلبان همان استان اتخاذ می‌شود و مطلقا مرکز کشور یا مراکز استان‌ها در امر انتخابات مجلس دخالت نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اختیار این کار به اصلاح‌طلبان همان حوزه‌های انتخابیه داده شده است گفت: اگر احزاب اصلاح‌طلب نیز قصد تاثیرگذاری در حوزه‌های انتخابیه را دارند باید احزاب را در این حوزه‌ها تقویت کنند.

مرعشی درباره فعالیت‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات خبرگان سال جاری نیز گفت: من سخنگوی ایشان نیستم اما مردم در فضای سیاسی ایران متوجه نقش و جایگاه مهم خبرگان در فضای کشور هستند و علاقه دارند در انتخابات شرکت کنند و ما هم امیدواریم با رعایت خط قرمزهای نظام لیست‌های کاملی در انتخابات خبرگان منتشر کنیم.

مرعشی با اشاره به تاثیرگذاری احزابی مثل مجمع روحانیون در انتخابات خبرگان گفت: مهم‌تر از احزاب، شخصیت‌های تاثیرگذار روحانی مثل آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، دکتر حسن روحانی و آیت‌الله سید حسن خمینی هستند که می‌توانند در انتخابات خبرگان نقش آفرینی کنند. چون این افراد شخصیت‌های اصیل مقید به سیاست‌های کلی نظام هستند که حضورشان در مجلس خبرگان این نهاد را تقویت می‌کند.

مرعشی تاکید کرد :با توجه به اینکه خواست مردم تشکیل مجلس خبرگان با پشتوانه قوی است٬ اصلاح‌طلبان در مجلس خبرگان حضور خواهند داشت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 شهريور 1394
آقاي شمال نيوز لطفا در انتخاب تيتر دقت فرماييد
آدم نياز نيست كه اصلاح طلب يا اصولگرا باشد تا از اين ماجرا بشدت متاثرشود .قوه محترم قضاييه بايد با اين آدم برخورد مي كرد كه ديگه فكر بازگشت به سياست وبدبخت تر كردن مردم نكنه .واقعا رو داره
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 30 شهريور 1394
چیجوری که شما احساس بدبختی میکنی ولی از امدنش میترسین..وبین شخصیتها این اقا محبوبیت ویزه ای نزد ملت دارن ...شاید بخاطر بدبخت کردن ملت باشد که ملت منتظر ایشانند!!!!!!!!!!!!!!!اقای شمال بدرج لطفا
نا شناس 30 شهريور 1394
اين تيتر از دهان هر كس كه در اومده به معناي اينه كه توهين و هتاكي كرده به شعور و شخصيت و آراي قريب به 20 ميليون ايراني ..... ما خواهان اعاده حيثيت مي باشيم !
نا شناس 30 شهريور 1394
آقايون محترم چرا هر مزخرفي رو از دهان ... هركسي در اومده رو تيتر ميكنيد ؟؟؟
نا شناس 30 شهريور 1394
منظور مرعشی است که نباید فکر سیاسی کند چون از اول انقلاب تا حالا دارن میخورن
ل 30 شهريور 1394
آقای مرعشی

شما که لطفی در حق جوانان نکردید بهتر است صحبت نکنید

شرکتی کردن ادارات چه زمانی بوجود آمد

گرانی چه زمانی بوجود آمد

رشوه و زمین خواری چه زمانی بوجود امد

پس بهتر است .......
ايراني با شرف 30 شهريور 1394
من ايراني هستم به احمدي نزاد افتخار ميكنم بي شرف .... چرا از همين الان ترسيديد چرا از احمدي ميترسيد يكي اسراليل از احمدي مي ترسد يكي كارگذاران خودتانم را با اصلاح طلبها مقايسه نكنيد اصلاح طلب واقعي در زمان شما خانه نشين شده اند
پاسخ ها به این نظر
رحمان 30 شهريور 1394
بیشرف کسیه که شعور سیاسی و دید انقلابی و ولایی ندارد وگرنه ایشان را بعد این همه گند زدن تشخیص نمیداد
نا شناس 30 شهريور 1394
بی شرف خودتی
مهدیار 30 شهريور 1394
شرف شما و امثال شما در جیب شماست نه در دل و عقل شما.
رحمان 30 شهريور 1394
آقای مرعشی مردم با شرف وبیشرف رو تشخیص میدهند ولی نمیدانم تو چرا به خودت اجازه میدهی برا مردم تعیین تکلیف کنی
رها 30 شهريور 1394
مرعشی احمدی نژاد هرچه هست تو برو در مورد کرسنت 15000000دلار رشوه مشارکت ف ه در فتنه و....صحبت کن
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 1 مهر 1394
آفرین رها: به خوب نکته ای اشاره کردی. قرارداد کرسنت.
جای تاسفه که در این دولت حرفی از اینجور کثافت کاریها زده نمیشه.
نا شناس 30 شهريور 1394
عشق ما محمود احمدی نزاد بیا که منتظریم .......انها با دروغ ونیرنگ زدن ب ملت اومدن قدرت را گرفتن آخ قربون خدا برم که روز ب روز سیاه تر میشه این دولت ...شمال عزیز00
ایرانی 30 شهريور 1394
مرعشی
تو چطور در این کشور کار مدیریتی کردی که ادبیات زشت بکار میبری
ما با شرافت به احمدی نژاد رای می دهیم
غنی 30 شهريور 1394
بی شرف تر از شما بشر وجود ندارد پست فطرت به نظر وعقیده مردم توحین نکن
نا شناس 30 شهريور 1394
بی شرف اون اصلاح طلبی هست که پرونده هسته ای کشوررالودادوبی شرفتراون کسی هست که بخاطرمنافع خودش همه ملت رابه بادفحش وچرت وپرت میگیره.
احمدی نژادمردی بودازجنس مردم.اگردزدیهاواختلاسهای دوره تصدی ایشون روشدبه این علت بودکه توی همه سوراخهاانگشت کردوداشت دست خیلیارارومیکرد....
اکبر 30 شهريور 1394
شرف خودت نداری بی نزاکت منطق شما همینه ما شما را در دوران هشت سال اصلاحات شناختیم از اونجائیکه شما فراموش کار هستید با این حرفها و حرکتهای پوپولیستی که دارید برای جمع کردن رای بازم شخصیت ذاتی شما مشخص شد
مصطفی 30 شهريور 1394
مردم و ترغیب نکنید ، مردم خودشون فهم و شرف دارن و میدونن کی کار داره و کی کار نداره آقای مرعشی ، اجمدی نژاد یک مرد بود و هست و از همه ی شما خیلی انصافش بیشتره ، بی شرف ، تنت بلرزه ک باید بری تو خونه بشینی وقتی آقات احمدی بیاد
سجاد 30 شهريور 1394
پدر مردم را همین حزب سازندگی و فرزندان این ... آقا درآوردند فکر کردند مملکت ارث باباشونه نه آقا از اول انقلاب ثروت مردم را بالا کشیدید و فقیر را فقیر تر کردید و سرمایه دار را سرمایه دار و الان اون سرمایه دار شرف داره ما نداریم شخصیت شما برای همگان روشن است به نظر من هر کس از شما دفاع کنه شرف نداره این همه خون دادیم تا شما برای این مردم تصمیم بگیرید کور خوندید
نا شناس 30 شهريور 1394
با اين وضعيتي كه شماها براي مردم درست كرديد بعيد نيست احمدنژاد اين دوره راي مياره !
ناشناس 30 شهريور 1394
ان شاالله احمدی نژاد برمیگردد ..... در دوران احمدی نژاد افتخار میکردم که یک ایرانیم ولی الان عربستان هم مارو تهدید میکنه ......
به امید بازگشت دکتر احمدی نژاد
ساروی 30 شهريور 1394
من نمیگم احمدی نژادی ام، ولی شما اگر بفهمی شرف چیه اینطوری حرف نمیزنی آقای باصطلاح باشرف!
مهرداد 30 شهريور 1394
حفظ عفت کلام از ضروریات نطق است . دلیلی ندارد ایشان به جای 70 میلیون ایرانی تصمیم بگیردو نظر دهد عقیده هر شخصی برای خود محترم است آقای مرعشیی
هومن 30 شهريور 1394
یک تار موی کندیده احمدی نژاد از تک تک شما بیشتر ارزش دارد مرعش شما برو دنبال لبرال اسلامیت و دیگر اینکه بی شرف عکس در آئینه روبرویتان هست. یا علی
راضی 29 شهريور 1394
نسبت بی شرف دادن به طرفداران رییس جمهور سابق کار پخته ای نیست اگر احمدی نژاد بیاید ومورد تایید شورای نگهبان شود آن وقت ملت معلوم میکنند او را میخواهند یا نه دیگر نیازی به توهین نمیباشد
ایرانی با غیرت 29 شهريور 1394
اقای مرعشی.......
شرف ایران احمدی نژاد بود که در برنامه هستی ای ایران امریکا را وادار به مذاکره کرد. قدرتی که با افتخار یادگار دولت های نهم و دهم در عرصه هسته ای بوده و این دستاورد عطیم در کمال ناباوری در بی تدبیری دولت مدعی تدبیر بر باد رفت ....................................
سید ساروی 29 شهريور 1394
سلام
با افتخار عرض میکنم یک احمد ی نژاد هستم و یک با شرف.. شرف اونی نداره ک از ترس آن مرد ک رفت هنوز ب مردم توهین میکنند ...
نا شناس 29 شهريور 1394
آقای دکتر اختلاس نژاد با معاونین سابقش میاد یا معاونین جدیدش...
علی 29 شهريور 1394
مرعشی بی شعور خودت شرف نداری
نا شناس 30 شهريور 1394
آقای احمدی نژادحامی محرومان دوباره برمی گردد.
بسجی در صحنه 30 شهريور 1394
احمدی نژاد بهترین ریس جمهور ایران و جهان است.
حسن 30 شهريور 1394
از دست احمدی نژاد عصبانی باش تا از این عصبانیت بمیری انشااله
حسینی بابل 30 شهريور 1394
ظاهرا فحاشی در خاندان ..... باب شده است!
نا شناس 31 شهريور 1394
ما که تنمان نمی لرزد.کالا و اجناس وحشت میکنند و می لرزند چون قیمتشان ده برابر میشود
نا شناس 31 شهريور 1394
ظاهرا همه يادشون رفته احمدي نژاد چه به سر اين كشور آورده .چقدر حافظه ما ضعيف است .
نا شناس 31 شهريور 1394
شما آدمهای طرف دار احمدی نژاد مثل این بادمجون های دور قابچینی هستین که فعلا بهتون بادمجون نمیدن دور قاب بچینین وگرنه هر آدم کودنی میفهمه کسی که معاوناش همه دزد بودن پس خودشم دزده.
نا شناس 31 شهريور 1394
به همه توهین نکرد فقط کسانیکه منتظر بازگشت غارتگران به بیت المال هستند مورد نظر ایشان است که اقلیتی بیش نیستند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.174 seconds.